تم رنگی کارتریج عروسی

تم رنگی کارتریج عروسی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

تم رنگی کارتریج عروسی

مسحور کننده خواهد بود، عکس ها و فیلم های عروسی روشن و غنی خواهند بود. موفقیت این رویداد تا حد زیادی به انتخاب درست جوانان بستگی دارد. یک لیموزین سفید شیک، یک تبدیل زیبا، یک جیپ قدرتمند - مهم نیست که چه نوع حمل و نقلی را ترجیح می دهید، باید به طور هماهنگ تصویر جشن عروسی را تکمیل کند. بیایید نگاهی به ویژگی های هر نوع حمل و نقل بیندازیم تا انتخاب را آسان تر کنیم.

در انتخاب ماشین برای عروسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
انتخاب ماشین برای جشن عروسی به عوامل زیادی بستگی دارد:

  1. تم یا سبک عروسی؛
  2. ترجیحات شخصی و سلیقه های جدید عروس ها;
  3. پولی که برای هزینه های سفر کنار گذاشته شده است.


در هر شهر بزرگی مانند مسکو یا سن پترزبورگ، شرکت های حمل و نقلی وجود دارند که ماشین های عروسی را برای اجاره ارائه می دهند. تحویل خودرو برای تازه عروسان و مهمانان نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی قابل سفارش است. برای جلوگیری از اشتباه در انتخاب عروسی، از نکات زیر استفاده کنید:

قبل از سفارش ماشین، تصمیم بگیرید که چقدر حاضرید برای اجاره بپردازید. پرداخت خدمات اغلب ساعتی است، قیمت ها بسته به حمل و نقل انتخاب شده متفاوت است.
شرکت حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید. برای انجام این کار، چندین گزینه را برای شرکت ها انتخاب کنید، مدت زمانی که آنها در صنعت اجاره کار کرده اند را مقایسه کنید، کاتالوگ ها و لیست قیمت آنها را مقایسه کنید و بررسی های وب سایت هر شرکت را بررسی کنید. و به انجمن های آنلاین نگاه کنید.
برای تمام جزئیات مالی با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید. حداقل و حداکثر زمان اجاره، پیش پرداخت، نرخ اضافه کاری، جریمه یا جریمه آسیب یا خرابی وسیله نقلیه را بیابید.
در مورد ظاهر راننده بحث کنید. برای حفظ روحیه رسمی تعطیلات، او باید کت و شلوار رسمی بپوشد.
ظاهر


هنگام انتخاب ماشین برای عروسی به ظاهر وسیله نقلیه توجه کنید. حتی گران ترین مدل ممکن است در مراسم شما جا نیفتد و به دلیل مراقبت ضعیف، افتضاح به نظر برسد. اگر می خواهید آنلاین شوید، برای رفتن به ماشین قبل از تعطیلات خیلی تنبل نباشید. بیشتر آنچه در تصویر می بینید ممکن است درست نباشد. وضعیت فنی حمل و نقل را بررسی کنید تا در مهمترین روز خرابی غیرمنتظره رخ ندهد.

نوع ماشین

انتخاب ماشین ها بسیار زیاد است، گزینه های محبوب را در نظر بگیرید:

یکپارچهسازی با سیستمعامل خودکار. مناسب برای عروسی با تم های غیر معمول: به سبک گانگستری و قدیمی. گزینه های شیک ارزان ولگا، پوبدا یا چایکا هستند، خودروهای خارجی دوره های قبلی هزینه بیشتری خواهند داشت - برنتلی 59، فورد موستانگ 67. کابریولت. یک ماشین روباز شیک همیشه در جشن عروسی لوکس و دیدنی به نظر می رسد. با این حال، این گزینه برای رویدادهای تابستانی مناسب است.


جیپ SUV جدید در ناوگان عروسی، محبوب در میان مدهای مدرن، مناسب برای عروسی های برگزار شده در املاک روستایی و مناسب برای پیاده روی در مناطق کوهستانی یا جنگلی است. اما به خاطر داشته باشید که نشستن در چنین ماشینی ناراحت کننده است، بنابراین عروس باید لباس خود را پف کند و کفش های پاشنه بلند خود را بپوشد.
لیموزین ماشینی شیک و جادار برای عروس خانم های شیک پوشی که عروسی های سنتی را ترجیح می دهند. در کابین چنین خودرویی، نه تنها افراد تازه ازدواج کرده، بلکه چندین جفت بهترین دوست را نیز می توان جای داد. در لیموزین ها، خدمات سلطنتی به سادگی در انتظار شماست: تلفن، بار با نوشیدنی، شامپاین، تلویزیون، موسیقی. جیپ لیموزین جدید در مد عروسی است. تنها عیب آن طول خودرو است، بنابراین مسیری را بدون جاده های باریک انتخاب کنید.


کلاس vip خودکار. گران ترین حمل و نقل، مارک های جدید گران قیمت 2017، که در آن همه چیز تا کوچکترین جزئیات برای یک سواری راحت در نظر گرفته شده است: تهویه مطبوع، صندلی های راحت، فضای داخلی جادار. ابعاد یک خودروی نماینده کوچکتر از لیموزین است، بنابراین این حمل و نقل قدرت مانور بیشتری دارد، اما بر اعتبار، ثروت جدید عروس ها، جایگاه بالای آنها در جامعه تأکید دارد.
کلاس کسب و کار خودرو. حمل و نقل برای تجار و بازرگانان طراحی شده است. مدل های خودروهای تجاری راحت، زیبا هستند و از جسورانه ترین راه حل های طراحی و فناوری های پیشرفته برای تولید آنها استفاده می کنند.


ماشین کلاس اقتصادی. خودروهای ارزان قیمت خارجی و خودروهای داخلی برای عروسی های ساده مناسب هستند. آنها راحت نیستند، اما اجاره بسیار کمتر از دیگران است.
مینی بوس هنگام انتخاب ماشین عروس مهم است که مهمانان را فراموش نکنید. برای تعداد کمی از افراد، یک جفت مینی بوس با 18-20 صندلی مناسب است. اگر تعداد مهمانان بیشتر است، وسیله نقلیه بزرگتری مانند ایسوزو یا مان را انتخاب کنید.


اندازه سالن

با توجه به زرق و برق، سایز لباس عروس، اندام او، باید سایز داخل ماشین عروس را انتخاب کنید. اگر لباس عروس مجلل نیست (شب، سبک قدیمی)، هر نوع ماشینی، حتی با فضای داخلی باریک. برای لباس‌های ارواح «شاهزاده خانم» یا مدل‌های مد روز با قطارهای بلند، به یک سالن بزرگ نیاز دارید که بتوانید در آن راحت بنشینید و نگران مچاله شدن برخی از لباس‌ها نباشید.

 

رنگ ماشین

تم رنگی کارتریج عروسی به ترجیحات شما یا رنگ بندی جشن بستگی دارد. اغلب، جوانان رنگ کلاسیک حمل و نقل را انتخاب می کنند: سفید (به عنوان نمادی از خلوص و زنانگی عروس)، نقره ای (براق و شیک)، سیاه (برای تضاد با جوان ها).

 

لینک سایت مرجع




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت : 21:26
بازدید : 400

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: